Knowunity /

Jak tworzyć świetne treści? 📝

Jak tworzyć świetne treści? 📝

 Knowunity
C
Jak tworzyć świetne
treści
1.235
||||
1.235 Knowunity
C
Wytyczne dotyczące treści
Ogólne wskazówki:
S
Bądź zorganizowany! Używa

Jak tworzyć świetne treści? 📝

user profile picture

Ola Knowunity ✨

617 Followers

Udostępnij

Zapisz

20

 

2/6

Notatka

Sprawdź nasz poradnik!

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Knowunity C Jak tworzyć świetne treści 1.235 |||| 1.235 Knowunity C Wytyczne dotyczące treści Ogólne wskazówki: S Bądź zorganizowany! Używaj spacji, akapitów, podkreśleń, nagłówków i kolorów. ✔ ✔Bądź kreatywny. ✔Użyj ładnego, czytelnego pisma ręcznego lub czytelnej Używaj krótkich i prostych zdań. czcionki. Dodaj do swojej notatki obray lub diagramy. Jeśli korzystasz z treści zewnętrznych, pamiętaj o dodaniu ich źródeł. ✔Prześlij zdjęcie dobrej jakości, z dobrym oświetleniem. ✔Dodaj przykłady. Dostosuj swoje treści do poziomu klasy: kreatywność i przykłady dla młodszych klas, uporządkowane i kompleksowe treści dla starszych klas. Sprawdź, czy nie ma błędów ortograficznych. S Miej chwytliwy tytuł dotyczący treści ze słowami kluczowymi. ✔ Udostępnij swoje treści jak największej liczbie klas. Knowunity C C Wskazówki według przedmiotu: Matematyka: Używaj przykładów obliczeń, ćwiczeń z rozwiązaniami i ilustruj wykresami. Języki: Wytłumacz teorię, podaj przykłady, przeglądów czasów gramatycznych/pełnych list słownictwa według popularnych tematów. Historia/Geografia: Podaj chronologie, uporządkuj treść, podaj definicje, podkreślaj kluczowe wydarzenia, ilustruj mapami myśli, mapami lub wykresami. Zajmij się całym tematem lub rozdziałem. Nauki: podawaj definicje, wyjaśniaj formuły lub zjawiska, ilustruj konkretnymi przykładami, diagramami i modelowaniami. Filozofia: zrób plan, podaj definicje i różne tezy autorów wraz z wyjaśnieniami i przykładami Wskazówki według poziomu Starsze klasy Młodsze klasy Krótkie i kreatywne notatki podsumowujące, które nie są zbyt długie i zawierają przykłady oraz ilustracje. Wyczerpujące streszczenia, które dobrze obejmują tematy, całe tematy, zwłaszcza zagadnienia do matury. Knowunity C Czego powinieneś unikać? S S Zły lub niepasujący tytuł i opis Treść pogrupowana w jeden blok, bez kolorów i pogrubionego tekstu Brak tekstu lub ilustracji (diagramy, zdjęcia itp.) Plagiat (bez podania źródeł) ✔ Nieczytelne pismo, przekreślone słowa, brakujące części S Zła jakość/złe oświetlenie/brak ostrości ✔ Notatka krótsza niż jedna...

Więcej zabawy podczas nauki z nami

Pomoc w odrabianiu zadań domowych

Dzięki funkcji zadawania pytań możesz w każdej chwili zadać pytanie i uzyskać odpowiedź od innych uczniów.

Ucz się razem z innymi

Dzięki Knowunity otrzymujesz materiały do nauki od innych w nowoczesny i wygodny sposób, aby jak najlepiej się uczyć. Tutaj uczniowie dzielą się swoją wiedzą, wymieniają się pomysłami i pomagają sobie nawzajem.

Bezpieczne i sprawdzone

Niezależnie od tego, czy chodzi o streszczenia, ćwiczenia czy notatki, Knowunity gromadzi wszystkie treści i tworzy bezpieczne środowisko nauki, do którego dziecko może mieć dostęp w dowolnym momencie.

Pobierz aplikację

Alternatywny zapis:

strona atmosfera atmosfera -powToka gazowa otaczająca ziemię. Powietrze skradniki sta. Te azot, Hen, argon, Ne, He, Kr, H Knowunity azot 78,08% -273 budowa atmosfery 6 (3) Zo126 polarne HEZOPAUZA STRATOPAUZA HARSTHA 020NOHA tien 20,95% TROPOPAUZA PSPERA 800 km 85km 50km 30 km 20 km 7-18 km Dobre Knowsy: Okm skradniki zmienne para wodna, W₂, ozon, Skradniki mineralne. Henek węgla (IV) inne pierwiastki (0,32%) argon 95,98% Ⓒegzostera temperatura spada aż do -273 C, silnie rozmedzone. powietrze Ⓒ termosfera. temperatura do 1000-1500°C, jest jonosfera, powstają, zome polarne (przez wiatr sroneczny) mezestera występuje chaotyczny ruch powietrza, tworzą się tu chmury srebrzyste -obloki mezosferyczne Stratosfera uzrost temperatury związany z ozonem; silne poziome ruchy powietnia (chmury pertowe) Ⓒ troposfera wraz z wysokością spada temp., aśnienie atm, częste turbulencje tu powstają, chmury, Hiatr, ita) bilansnandry restin >Bilans wodny to różnica pomiędzy ilością wody clostarczanej roślinie, oraz ilościa, Nody, który trace roślina w wyniku transpiracji. →Gdy ilość wody, która, roślina pobiera, jest równa tej, która traci, bilans Nodly jest zrównoważonty. U zwiędniętych roślin uzupelnic quých deficyt voily mamy czynienia z bilansem clodlatnim. niedobór wody u roślin do L> Ujemny bilans wodny jest gally straty wody są, większe niż jej zyski L> Skutkować to może Niędnięciem rośliny, które może być tylko przejściowe," ale może być też trwałe. Można je odmać dostarczając modinie odpowiednio dużo wody. Jesli się tego nie zrobi-roślina umiera, gdyż woda niezbędna jest do wielul procesów, m.in fotosyntezy, czy przewodzenia w nowy zmniejsza soli mineralnych. się transpirage Okresem krytycznym (gdy roślinca jest najbardziej wristina na miedobór wody dla rollin duulisuiennych jest food kwitnienia (generutysal, a jeandistiennych-fazu wydłużania się łodygi po wytworzeniu pierwszego międzynęża i wytwarzania kwiatostanow susza fizjologiczna Jestem, ale mos- dina mnie nie hobient.. مينا 62 PILKONE OKRYTOZALAKONE Budowa kseromorficx •Zrzucanie liści muzime na szpilek-silnie are •Wytwarzanie organów dukowana blaszka liš- przetrwalnikowych, np. clonu, epiderma pokrytu kłączy, cebul, koment gretu warstwy kutykult, spichrzanych crasem i woskul, apuraty sznurkowe w zagłębieniach epidermy Hoda H glebie zamarzia PRZYSTOSOHANIA ROSLIN DO SUSZY FIZJOLOGICZNEJ Gleba jest silnie zasolona SŁONOLUBNE CHALOFITY) ·Magazynowanie sdi H Hakudach, (zmniejszenie potenjułu valyn komórkach pobierających wodę) •Rozcieńczanie, dzięki miękiszowi wodnemu, sole •Usuwanie nadmiaru sdi nnez gruczoły sdne lub szybko dumierające włoski gre madzore sate. & Zrozumiały tytuł i temat. Różne kolory dla podkreślenia koncepcji, zakończeń itp. & Czytelne pismo odręczne 83 Każdy przedmiot ma swoje kolory & Lista słówek z tej samej kategorii & Wykorzystanie przykładów do zilustrowania treści

Knowunity /

Jak tworzyć świetne treści? 📝

user profile picture

Ola Knowunity ✨  

Obserwuj

617 Followers

 Knowunity
C
Jak tworzyć świetne
treści
1.235
||||
1.235 Knowunity
C
Wytyczne dotyczące treści
Ogólne wskazówki:
S
Bądź zorganizowany! Używa

Otwórz aplikację

Sprawdź nasz poradnik!

Podobne notatki

Knowunity C Jak tworzyć świetne treści 1.235 |||| 1.235 Knowunity C Wytyczne dotyczące treści Ogólne wskazówki: S Bądź zorganizowany! Używaj spacji, akapitów, podkreśleń, nagłówków i kolorów. ✔ ✔Bądź kreatywny. ✔Użyj ładnego, czytelnego pisma ręcznego lub czytelnej Używaj krótkich i prostych zdań. czcionki. Dodaj do swojej notatki obray lub diagramy. Jeśli korzystasz z treści zewnętrznych, pamiętaj o dodaniu ich źródeł. ✔Prześlij zdjęcie dobrej jakości, z dobrym oświetleniem. ✔Dodaj przykłady. Dostosuj swoje treści do poziomu klasy: kreatywność i przykłady dla młodszych klas, uporządkowane i kompleksowe treści dla starszych klas. Sprawdź, czy nie ma błędów ortograficznych. S Miej chwytliwy tytuł dotyczący treści ze słowami kluczowymi. ✔ Udostępnij swoje treści jak największej liczbie klas. Knowunity C C Wskazówki według przedmiotu: Matematyka: Używaj przykładów obliczeń, ćwiczeń z rozwiązaniami i ilustruj wykresami. Języki: Wytłumacz teorię, podaj przykłady, przeglądów czasów gramatycznych/pełnych list słownictwa według popularnych tematów. Historia/Geografia: Podaj chronologie, uporządkuj treść, podaj definicje, podkreślaj kluczowe wydarzenia, ilustruj mapami myśli, mapami lub wykresami. Zajmij się całym tematem lub rozdziałem. Nauki: podawaj definicje, wyjaśniaj formuły lub zjawiska, ilustruj konkretnymi przykładami, diagramami i modelowaniami. Filozofia: zrób plan, podaj definicje i różne tezy autorów wraz z wyjaśnieniami i przykładami Wskazówki według poziomu Starsze klasy Młodsze klasy Krótkie i kreatywne notatki podsumowujące, które nie są zbyt długie i zawierają przykłady oraz ilustracje. Wyczerpujące streszczenia, które dobrze obejmują tematy, całe tematy, zwłaszcza zagadnienia do matury. Knowunity C Czego powinieneś unikać? S S Zły lub niepasujący tytuł i opis Treść pogrupowana w jeden blok, bez kolorów i pogrubionego tekstu Brak tekstu lub ilustracji (diagramy, zdjęcia itp.) Plagiat (bez podania źródeł) ✔ Nieczytelne pismo, przekreślone słowa, brakujące części S Zła jakość/złe oświetlenie/brak ostrości ✔ Notatka krótsza niż jedna...

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Więcej zabawy podczas nauki z nami

Pomoc w odrabianiu zadań domowych

Dzięki funkcji zadawania pytań możesz w każdej chwili zadać pytanie i uzyskać odpowiedź od innych uczniów.

Ucz się razem z innymi

Dzięki Knowunity otrzymujesz materiały do nauki od innych w nowoczesny i wygodny sposób, aby jak najlepiej się uczyć. Tutaj uczniowie dzielą się swoją wiedzą, wymieniają się pomysłami i pomagają sobie nawzajem.

Bezpieczne i sprawdzone

Niezależnie od tego, czy chodzi o streszczenia, ćwiczenia czy notatki, Knowunity gromadzi wszystkie treści i tworzy bezpieczne środowisko nauki, do którego dziecko może mieć dostęp w dowolnym momencie.

Pobierz aplikację

Knowunity

Dziel się wiedzą

Otwórz aplikację

Alternatywny zapis:

strona atmosfera atmosfera -powToka gazowa otaczająca ziemię. Powietrze skradniki sta. Te azot, Hen, argon, Ne, He, Kr, H Knowunity azot 78,08% -273 budowa atmosfery 6 (3) Zo126 polarne HEZOPAUZA STRATOPAUZA HARSTHA 020NOHA tien 20,95% TROPOPAUZA PSPERA 800 km 85km 50km 30 km 20 km 7-18 km Dobre Knowsy: Okm skradniki zmienne para wodna, W₂, ozon, Skradniki mineralne. Henek węgla (IV) inne pierwiastki (0,32%) argon 95,98% Ⓒegzostera temperatura spada aż do -273 C, silnie rozmedzone. powietrze Ⓒ termosfera. temperatura do 1000-1500°C, jest jonosfera, powstają, zome polarne (przez wiatr sroneczny) mezestera występuje chaotyczny ruch powietrza, tworzą się tu chmury srebrzyste -obloki mezosferyczne Stratosfera uzrost temperatury związany z ozonem; silne poziome ruchy powietnia (chmury pertowe) Ⓒ troposfera wraz z wysokością spada temp., aśnienie atm, częste turbulencje tu powstają, chmury, Hiatr, ita) bilansnandry restin >Bilans wodny to różnica pomiędzy ilością wody clostarczanej roślinie, oraz ilościa, Nody, który trace roślina w wyniku transpiracji. →Gdy ilość wody, która, roślina pobiera, jest równa tej, która traci, bilans Nodly jest zrównoważonty. U zwiędniętych roślin uzupelnic quých deficyt voily mamy czynienia z bilansem clodlatnim. niedobór wody u roślin do L> Ujemny bilans wodny jest gally straty wody są, większe niż jej zyski L> Skutkować to może Niędnięciem rośliny, które może być tylko przejściowe," ale może być też trwałe. Można je odmać dostarczając modinie odpowiednio dużo wody. Jesli się tego nie zrobi-roślina umiera, gdyż woda niezbędna jest do wielul procesów, m.in fotosyntezy, czy przewodzenia w nowy zmniejsza soli mineralnych. się transpirage Okresem krytycznym (gdy roślinca jest najbardziej wristina na miedobór wody dla rollin duulisuiennych jest food kwitnienia (generutysal, a jeandistiennych-fazu wydłużania się łodygi po wytworzeniu pierwszego międzynęża i wytwarzania kwiatostanow susza fizjologiczna Jestem, ale mos- dina mnie nie hobient.. مينا 62 PILKONE OKRYTOZALAKONE Budowa kseromorficx •Zrzucanie liści muzime na szpilek-silnie are •Wytwarzanie organów dukowana blaszka liš- przetrwalnikowych, np. clonu, epiderma pokrytu kłączy, cebul, koment gretu warstwy kutykult, spichrzanych crasem i woskul, apuraty sznurkowe w zagłębieniach epidermy Hoda H glebie zamarzia PRZYSTOSOHANIA ROSLIN DO SUSZY FIZJOLOGICZNEJ Gleba jest silnie zasolona SŁONOLUBNE CHALOFITY) ·Magazynowanie sdi H Hakudach, (zmniejszenie potenjułu valyn komórkach pobierających wodę) •Rozcieńczanie, dzięki miękiszowi wodnemu, sole •Usuwanie nadmiaru sdi nnez gruczoły sdne lub szybko dumierające włoski gre madzore sate. & Zrozumiały tytuł i temat. Różne kolory dla podkreślenia koncepcji, zakończeń itp. & Czytelne pismo odręczne 83 Każdy przedmiot ma swoje kolory & Lista słówek z tej samej kategorii & Wykorzystanie przykładów do zilustrowania treści