Pobierz z
Google Play
16
Udostępnij
Zapisz
Hobbit Hobbit Bilbo niespodziewanie dla samego siebie wyrusza w podróż po skarb jako włamywacz, czyli ktoś odpowiedzialny za zdobywanie informacji, wskazywanie właściwej drogi, rozwiązywanie trudnych sytuacji. Towarzyszy mu trzynastu krasnoludów i (przez pewien czas) czarodziej Gandalf. Skarb znajduje się we wnętrzu Samotnej Góry, gdzie pilnował go Smaug - smok. W czasie wędrówki Bilbo poznaje elfy, tajemniczego człowieka - niedźwiedzia, Beorna, Wodza Orłów, bohaterskiego Barda - obrońcę miasta Esgaroth przed Smaugiem. W końcu bierze udział w Bitwie Pięciu Armii, a przede wszystkim znajduje zaczarowany Pierścień, własność stwora Golluma zamieszkującego najgłębsze jaskinie Gór Mglistych. Skarb został odnaleziony, a hobbit zmienia się w istotę doświadczoną, ceniącą przyjaźń, umiejącą podejmować mądre i odpowiedzialne decyzje. PLAN WYDARZEŃ: 1. Wizyta Gandalfa i krasnoludów w domu Bilba. 2. Decyzja o wyprawie do Samotnej Góry. 3. Wyjazd z gospody „Pod Zielonym Smokiem", spotkanie z trollami. 4. W gościnie u Elronda - gospodarza Ostatniego Przyjaznego Domu. 5. Państwo Goblinów: • uwięzienie kompanii przez gobliny, • śmierć Wielkiego Goblina z ręki Gandalfa, Bilbo samotnie w jaskiniach - znalezienie Pierścienia, spotkanie z Gollumem, • wyjście Bilba z podziemi i spotkanie przyjaciół. 6. Atak wargów i goblinów. 7. Pomoc orłów. 8. W domu Beorna. 9. Przeprawa przez Mroczną Puszczę: • zbłądzenie, krasnoludy uwięzione przez pająki, ● walka Bilba z bestiami, • uwolnienie przyjaciół. 10. Uwięzienie krasnoludów w pałacu leśnych elfów. 11. Cudowny ratunek - Bilbo znowu w akcji. 12. Wizyta w Mieście na Jeziorze -...
Knowunity zostało wyróżnione przez Apple i widnieje się na szczycie listy w sklepie z aplikacjami w kategorii edukacja w takich krajach jak Polska, Niemcy, Włochy, Francje, Szwajcaria i Wielka Brytania. Dołącz do Knowunity już dziś i pomóż milionom uczniów na całym świecie.
Użytkownik iOS
Filip, użytkownik iOS
Zuzia, użytkownik iOS
Thorin Królem spod Góry. 13. Bilbo u Smauga. 14. Kradzież kielicha i atak Smauga na Miasto na Jeziorze. 15. Bard zabójcą potwora. 16. Krasnoludy - decyzja obrony Samotnej Góry i skarbów. 17. Odniesienie Bardowi Arcyklejnotu Góry przez Bilba. 18. Bitwa Pięciu Armii - zwycięstwo dobra. 19. Bilbo znowu w domu - decyzja pisania pamiętnika.