Przedmioty

Przedmioty

Więcej

Kajko i Kokosz - Szkoła Latania w Mirmiłowie!

Zobacz

Kajko i Kokosz - Szkoła Latania w Mirmiłowie!
user profile picture

Natalia Dziewulska

@nataliadziewulska

·

429 Obserwujących

Obserwuj

Bohaterowie Mirmiłowa i ich cechy to fascynująca opowieść o przygodach mieszkańców średniowiecznego grodu, gdzie magia miesza się z codziennością.

  • W centrum przygód Kajka i Kokosza w Mirmiłowie znajduje się historia o magicznej fujarce i nauce latania.
  • Główni bohaterowie - Kajko i Kokosz - tworzą niezwykły duet obrońców grodu, każdy z własnym charakterystycznym zestawem cech.
  • Historia zawiera elementy magii, przygody i humoru, typowe dla serii Kajko i Kokosz szkoła latania komiks.
  • Fabuła koncentruje się wokół prób obrony Mirmiłowa przed zbójcerzami oraz zabawnych perypetii związanych z nauką latania.

25.01.2023

4107

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 2: Przedstawienie głównych bohaterów

Szczegółowa charakterystyka głównych postaci komiksu, ze szczególnym uwzględnieniem Kajka, Kokosza i Mirmiła.

Definition: Kajko - niewysoki, pozytywny bohater, świetnie władający bronią i zawsze gotowy do pomocy przyjacielowi.

Definition: Kokosz - wysoki łasuch bez włosów, tchórzliwy i przesądny, ale lojalny przyjaciel.

Definition: Mirmił - kasztelan Mirmiłowa, władca o rudych wąsach i zmiennym humorze.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 3: Pozostali bohaterowie

Przedstawienie kolejnych ważnych postaci zamieszkujących świat Mirmiłowa.

Definition: Lubowa - energiczna żona Mirmiła, dbająca o dobro męża.

Definition: Jaga - czarodziejka posiadająca magiczne zdolności, ciotka Kokosza.

Highlight: Szczególnie istotna jest postać Hegemona - antagonisty historii, który nie przepada za mieszkańcami Mirmiłowa.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 4: Plan wydarzeń

Szczegółowy opis kolejnych wydarzeń w komiksie, od otrzymania magicznej fujarki po przygody w Mirmiłowie.

Example: Kluczowe wydarzenia obejmują podarowanie magicznej fujarki, powrót z polowania oraz naukę latania.

Vocabulary: Zbójcerze - grupa przeciwników atakujących Mirmiłowo.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 5: Rozwój fabuły

Rozwinięcie głównego wątku związanego z magiczną fujarką i jej wpływem na wydarzenia w Mirmiłowie.

Quote: "Łamignat, mąż Jagi, źle się czuje. Z racji że jego żona ma magiczne moce postanawia podarować mu magiczną fujarkę."

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 6: Kulminacja wydarzeń

Opisuje kluczowe momenty związane z próbą zdobycia grodu przez zbójcerzy i naukę latania Mirmiła.

Highlight: Nauka latania Mirmiła przynosi nieoczekiwane konsekwencje, w tym zniszczenie domu Jagi.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 7: Rozwiązanie

Końcowe starcie i rozwiązanie konfliktu, gdzie Mirmił wykorzystuje swoje nowo nabyte umiejętności latania do obrony grodu.

Highlight: Zwycięstwo nad zbójcerzami dzięki magicznym mocom i odwadze mieszkańców Mirmiłowa.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zobacz

Strona 1: Wprowadzenie do komiksu

Strona tytułowa przedstawia głównych bohaterów komiksu - Kajka i Kokosza, wprowadzając czytelnika w świat ich przygód w szkole latania.

Highlight: Tytuł "Szkoła latania" sugeruje główny wątek fabularny komiksu.

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

Knowunity zostało wyróżnione przez Apple i widnieje się na szczycie listy w sklepie z aplikacjami w kategorii edukacja w takich krajach jak Polska, Niemcy, Włochy, Francje, Szwajcaria i Wielka Brytania. Dołącz do Knowunity już dziś i pomóż milionom uczniów na całym świecie.

Ranked #1 Education App

Pobierz z

Google Play

Pobierz z

App Store

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

4.9+

Średnia ocena aplikacji

15 M

Uczniowie korzystają z Knowunity

#1

W rankingach aplikacji edukacyjnych w 12 krajach

950 K+

Uczniowie, którzy przesłali notatki

Nadal nie jesteś pewien? Zobacz, co mówią inni uczniowie...

Użytkownik iOS

Tak bardzo kocham tę aplikację [...] Polecam Knowunity każdemu!!! Moje oceny poprawiły się dzięki tej aplikacji :D

Filip, użytkownik iOS

Aplikacja jest bardzo prosta i dobrze zaprojektowana. Do tej pory zawsze znajdowałam wszystko, czego szukałam :D

Zuzia, użytkownik iOS

Uwielbiam tę aplikację ❤️ właściwie używam jej za każdym razem, gdy się uczę.

Kajko i Kokosz - Szkoła Latania w Mirmiłowie!

user profile picture

Natalia Dziewulska

@nataliadziewulska

·

429 Obserwujących

Obserwuj

Bohaterowie Mirmiłowa i ich cechy to fascynująca opowieść o przygodach mieszkańców średniowiecznego grodu, gdzie magia miesza się z codziennością.

  • W centrum przygód Kajka i Kokosza w Mirmiłowie znajduje się historia o magicznej fujarce i nauce latania.
  • Główni bohaterowie - Kajko i Kokosz - tworzą niezwykły duet obrońców grodu, każdy z własnym charakterystycznym zestawem cech.
  • Historia zawiera elementy magii, przygody i humoru, typowe dla serii Kajko i Kokosz szkoła latania komiks.
  • Fabuła koncentruje się wokół prób obrony Mirmiłowa przed zbójcerzami oraz zabawnych perypetii związanych z nauką latania.

25.01.2023

4107

 

5/6

 

Język polski

83

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 2: Przedstawienie głównych bohaterów

Szczegółowa charakterystyka głównych postaci komiksu, ze szczególnym uwzględnieniem Kajka, Kokosza i Mirmiła.

Definition: Kajko - niewysoki, pozytywny bohater, świetnie władający bronią i zawsze gotowy do pomocy przyjacielowi.

Definition: Kokosz - wysoki łasuch bez włosów, tchórzliwy i przesądny, ale lojalny przyjaciel.

Definition: Mirmił - kasztelan Mirmiłowa, władca o rudych wąsach i zmiennym humorze.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 3: Pozostali bohaterowie

Przedstawienie kolejnych ważnych postaci zamieszkujących świat Mirmiłowa.

Definition: Lubowa - energiczna żona Mirmiła, dbająca o dobro męża.

Definition: Jaga - czarodziejka posiadająca magiczne zdolności, ciotka Kokosza.

Highlight: Szczególnie istotna jest postać Hegemona - antagonisty historii, który nie przepada za mieszkańcami Mirmiłowa.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 4: Plan wydarzeń

Szczegółowy opis kolejnych wydarzeń w komiksie, od otrzymania magicznej fujarki po przygody w Mirmiłowie.

Example: Kluczowe wydarzenia obejmują podarowanie magicznej fujarki, powrót z polowania oraz naukę latania.

Vocabulary: Zbójcerze - grupa przeciwników atakujących Mirmiłowo.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 5: Rozwój fabuły

Rozwinięcie głównego wątku związanego z magiczną fujarką i jej wpływem na wydarzenia w Mirmiłowie.

Quote: "Łamignat, mąż Jagi, źle się czuje. Z racji że jego żona ma magiczne moce postanawia podarować mu magiczną fujarkę."

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 6: Kulminacja wydarzeń

Opisuje kluczowe momenty związane z próbą zdobycia grodu przez zbójcerzy i naukę latania Mirmiła.

Highlight: Nauka latania Mirmiła przynosi nieoczekiwane konsekwencje, w tym zniszczenie domu Jagi.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 7: Rozwiązanie

Końcowe starcie i rozwiązanie konfliktu, gdzie Mirmił wykorzystuje swoje nowo nabyte umiejętności latania do obrony grodu.

Highlight: Zwycięstwo nad zbójcerzami dzięki magicznym mocom i odwadze mieszkańców Mirmiłowa.

KAPKO
KOKOSZ
Szkoła latania
64
hrista CIOCIU, NUCZ
GO LATRE BO
WIE ODOBR
Bohaterowie:
WITAJCIE!
16
DRUNO NIE LA-
SOBIE WSZYSTKO
PRZYPOMNIEC.

Zarejestruj się, aby zobaczyć notatkę. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Popraw swoje oceny

Dołącz do milionów studentów

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Strona 1: Wprowadzenie do komiksu

Strona tytułowa przedstawia głównych bohaterów komiksu - Kajka i Kokosza, wprowadzając czytelnika w świat ich przygód w szkole latania.

Highlight: Tytuł "Szkoła latania" sugeruje główny wątek fabularny komiksu.

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

Knowunity zostało wyróżnione przez Apple i widnieje się na szczycie listy w sklepie z aplikacjami w kategorii edukacja w takich krajach jak Polska, Niemcy, Włochy, Francje, Szwajcaria i Wielka Brytania. Dołącz do Knowunity już dziś i pomóż milionom uczniów na całym świecie.

Ranked #1 Education App

Pobierz z

Google Play

Pobierz z

App Store

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

4.9+

Średnia ocena aplikacji

15 M

Uczniowie korzystają z Knowunity

#1

W rankingach aplikacji edukacyjnych w 12 krajach

950 K+

Uczniowie, którzy przesłali notatki

Nadal nie jesteś pewien? Zobacz, co mówią inni uczniowie...

Użytkownik iOS

Tak bardzo kocham tę aplikację [...] Polecam Knowunity każdemu!!! Moje oceny poprawiły się dzięki tej aplikacji :D

Filip, użytkownik iOS

Aplikacja jest bardzo prosta i dobrze zaprojektowana. Do tej pory zawsze znajdowałam wszystko, czego szukałam :D

Zuzia, użytkownik iOS

Uwielbiam tę aplikację ❤️ właściwie używam jej za każdym razem, gdy się uczę.