Przedmioty

Przedmioty

Więcej

Działania na liczbach naturalnych - Klasa 4, 5, 6, 8, Sprawdzian PDF

8.07.2022

207

7

Udostępnij

Zapisz

Pobierz



<h2 id="dziaanianaliczbachnaturalnychklasa4">Działania na liczbach naturalnych klasa 4</h2>
<p>Zad 1.Oblicz w pamięci: <br />
a) 38 + 47 =

Zarejestruj się

Zarejestruj się, aby uzyskać nieograniczony dostęp do tysięcy notatek. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Dołącz do milionów studentów

Popraw swoje oceny

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.


<h2 id="dziaanianaliczbachnaturalnychklasa4">Działania na liczbach naturalnych klasa 4</h2>
<p>Zad 1.Oblicz w pamięci: <br />
a) 38 + 47 =

Zarejestruj się

Zarejestruj się, aby uzyskać nieograniczony dostęp do tysięcy notatek. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Dołącz do milionów studentów

Popraw swoje oceny

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.


<h2 id="dziaanianaliczbachnaturalnychklasa4">Działania na liczbach naturalnych klasa 4</h2>
<p>Zad 1.Oblicz w pamięci: <br />
a) 38 + 47 =

Zarejestruj się

Zarejestruj się, aby uzyskać nieograniczony dostęp do tysięcy notatek. To nic nie kosztuje!

Dostęp do wszystkich materiałów

Dołącz do milionów studentów

Popraw swoje oceny

Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.

Działania na liczbach naturalnych klasa 4

Zad 1.Oblicz w pamięci:
a) 38 + 47 = 85. 84 - 28 = 56
45 + 19 = 64
72 - 69 = 3
100 - 23 = 77.

Działania na liczbach naturalnych klasa 6

Działania, które są wykonywane:
a) 38 + 44 = 85 → 72 - 69
84 - 28 = 56 -D 28
45 + 19 = 64 → 48
b) 6.8=
3 * 22 = 66
16 * 4 = 64
80 - 7 = 560
30 - 50 = 15.00
= 3

Działania na liczbach naturalnych klasa 5

c) 45 : 5 = 9
wykonujemy 30 + 40 = 40 70 + 15 = 85
8 + 7 = 15 +2
30% 78 : 2 = 3.9
60 : 12 = 5
400 : 25 = 4.6.
-D 4.25 = 100 4.4 = 16
240 : 1220 - 24 : 12 = 2 - 020
w pamięci! + 50 + 4
80 84
50 + 2 + 4 = 56
40 + 10 = 50

Kolejność wykonywania działań klasa 4

5 + 9 = 14 + 2
69 70 72 +7 + 70
23 30 50 114 = 64
100 - 23 = 77 -D

Co jest pierwsze mnożenie czy dzielenie

b) 3·22= 3• (20 + 2) = 3·20 +3·2= 60+6=66
16.4 = (10+6) · 4 = 10.4+ 6+4 = 40+24=64

Piramida kolejności wykonywania działań

100 * 7 = 77
80 * 7 = 560 8 * 7 = 56
-D 8 * 7 = 56 i dopisujemy 0 -2560
30 * 50 = 1500 → 3 * 5 = 15 i dopisujemy 00 1500
c) 48:2 = (60+18):2 = 30+9=39
lub (70+8): 2=35+4=39

Działania na liczbach naturalnych klasa 8

Zad 2. Wykonaj dzielenie z resztą :
15 : 2 = 7.1 bo 7*2-14 15 - 14=1
37:5= 75. 2 bo 7.5 = 35 37 - 35=2
47:10 = 4.7 bo 4·10=40 47 - 40=773:9=&r 2 bo 8.9-72 73 - 72 = 1
36:4 = 9……..
50:11 46 to 4∙11=44 50-44-6

Dzielenie z resztą zadania tekstowe klasa 4

Zad 3. Podaj liczbę :
a) o 4 większą od 48(48+4) 52
c) 3 razy większą niż 24 3:24:42

Kolejność wykonywania działań klasa 3

Zad 4. Zapisz w postaci potęgi :
4 * 4 * 4 * 4 * 4 * 4 = 8.8.8
2 * 3 * 1
b) o 5 mniejszą od 35. 35 - 5 = 30
d) 7 razy mniejszą niż 14 14. 7. 2
ī 1 2
5.5 = -2
23 * 23 * 23 * 23 * 23 = 23²
4 5 1 2 3

Co jest pierwsze mnożenie czy dodawanie

Zad 5.Oblicz wartość potęgi, rozpisując potęgę na iloczyn :
7² = 7 + 7 = 49
25 = 2:2:2·2·2 = 32
10³ = 10:10:10 = 1.000
100³ = 100 100 100 = 1000000

Kolejność wykonywania działań klasa 3 karty pracy

Sławell - 120
120:3 = 40
Olga
Justyna - 40 + 10 = 50
120 + 40 + 50 = 210

Kolejność wykonywania działań klasa 5

Zad 6. Oblicz według kolejności wykonywania działań :
100 - 10

  1. 100 - 5 = 95
    3 + 7: 4 = 3t28 = 31
    36:6·2 = 6:2 = 12
    45 - 5 - 8 - 45 - 40 = 5
    38 + 27 = 24 + 14 = 38
    20 (3 + 12) = 20·15 = 300….
    9² - 6² 81 - 36 = 45
    ( 100 - 23): (12 - 5) = 77 : 7 = 11.

Dzielenie z resztą zadania tekstowe klasa 3

Zad 7. Sławek, Justyna i Olga zbierali grzyby. Sławek zebrał 120 grzybów, Olga trzy razy mniej niż Sławek, a Justyna o 10 więcej niż Olga. Ile razem grzybów zebrały dzieci?

Podsumowanie - Matematyka

  • Operations on natural numbers for 4th, 5th, 6th, and 8th grade
  • Order of operations for 3rd, 4th, 5th, and 6th grade
  • Division with remainder for 3rd and 4th grade
  • Importance of multiplication and addition
  • Word problems involving division with remainder

3892 Obserwujących

Studentka 3 roku inżynierii środowiska na Politechnice Bydgoskiej. Pomagam w matematyce ale też w biologii, geografii i historii.

Często zadawane pytania na temat Matematyka

Q: What is the result of 38 + 47?

A: The result of 38 + 47 is 85.

Q: What is the value of 3 * 22?

A: The value of 3 * 22 is 66.

Q: What is the result of 15 : 2 with remainder?

A: The result of 15 : 2 with remainder is 7 remainder 1.

Q: Write 7² as a sum of the same number 7.

A: 7² can be written as 7 + 7 = 49.

Q: How many mushrooms did Sławek, Justyna, and Olga collect together?

A: Sławek collected 120 mushrooms, Olga collected three times less than Sławek, and Justyna collected 10 more than Olga. Together they collected 210 mushrooms.

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

Knowunity jest aplikacją edukacyjną #1 w pięciu krajach europejskich

Knowunity zostało wyróżnione przez Apple i widnieje się na szczycie listy w sklepie z aplikacjami w kategorii edukacja w takich krajach jak Polska, Niemcy, Włochy, Francje, Szwajcaria i Wielka Brytania. Dołącz do Knowunity już dziś i pomóż milionom uczniów na całym świecie.

Ranked #1 Education App

Pobierz z

Google Play

Pobierz z

App Store

Nadal nie jesteś pewien? Zobacz, co mówią inni uczniowie...

Użytkownik iOS

Tak bardzo kocham tę aplikację [...] Polecam Knowunity każdemu!!! Moje oceny poprawiły się dzięki tej aplikacji :D

Filip, użytkownik iOS

Aplikacja jest bardzo prosta i dobrze zaprojektowana. Do tej pory zawsze znajdowałam wszystko, czego szukałam :D

Zuzia, użytkownik iOS

Uwielbiam tę aplikację ❤️ właściwie używam jej za każdym razem, gdy się uczę.