Pobierz z
Google Play
Proste zwierzęta bezkręgowe
Układ pokarmowy
Stawonogi. mięczaki
Chemiczne podstawy życia
Organizm człowieka jako funkcjonalna całość
Komórka
Genetyka molekularna
Ekologia
Układ wydalniczy
Rozmnażanie i rozwój człowieka
Genetyka klasyczna
Aparat ruchu
Metabolizm
Genetyka
Kręgowce zmiennocieplne
Pokaż wszystkie tematy
Systematyka związków nieorganicznych
Reakcje chemiczne w roztworach wodnych
Wodorotlenki a zasady
Kwasy
Reakcje utleniania-redukcji. elektrochemia
Węglowodory
Układ okresowy pierwiastków chemicznych
Efekty energetyczne i szybkość reakcji chemicznych
Pochodne węglowodorów
Budowa atomu a układ okresowy pierwiastków chemicznych
Stechiometria
Sole
Gazy i ich mieszaniny
Świat substancji
Roztwory
Pokaż wszystkie tematy
10.07.2022
219
9
Udostępnij
Zapisz
Pobierz
Zarejestruj się
Dostęp do wszystkich materiałów
Dołącz do milionów studentów
Popraw swoje oceny
Rejestrując się akceptujesz Warunki korzystania z usługi i Politykę prywatności.
Te metody pozwalają odpowiedzieć na pytanie "ile?" bez konieczności wypisywania wyników ZAAWANSOWANE METODY ZLICZANIA Reguła możenia ▲Każda kolejna czynność (np. rzut monetą, kostką) zwiększa liczbę wyników, a zwiększa ją tyle razy, ile jest wyników tej czynności np. Rzut Monetą jednokrotny zut = 28=2 dwukrotny rzut = 2•2 = 2 ² = 4 ● trykrotny rzut = 2·2·2=28=8 ● ● zawsze w tym przypadku mnożymy razy 2 bo moneta ma dwie strony = dwo możliwe wynike Liczba wszystkich możliwych wyników doświadczenia, które polega na wykonaniu po kolei kilku czynności dających wspólne wyniki, które kolejno mogą kończyć się na : ▲ pierwsze no a sposobów ▲ drugie na b sposobów ▲ trecie na c sposobów jest równa a b c czyli iloczynowi sposobów Reguła dodawania Czasem trzeba zastosować regułę dodawania ale to na • przykładzie ponizej 1 Na ile sposobów można wybrać dwuosobową delegacje uczniów dwóch klas, jeżeli do pierwszej chodzi 32 osoby, a do drugiej 27 osób? Mamy tutaj dwie czynności do wykonania - wybór z jednej + wybór Pierwszy wybór będzie : jeden z 32 osób z klasy Drugi wybór bedie = jeden 2 27 osób 2 klasy więc 32+27=59 2 drugiej klasy -> wynikiem jest 59
Średnia ocena aplikacji
Uczniowie korzystają z Knowunity
W rankingach aplikacji edukacyjnych w 11 krajach
Uczniowie, którzy przesłali notatki
Użytkownik iOS
Filip, użytkownik iOS
Zuzia, użytkownik iOS