WOS /

Komunikacja i Autoprezentacja

Komunikacja i Autoprezentacja

 فهمهم
Komunikacja i autoprezentacja
1. Jak skutecznie się porozumiewać.
Niezbędnym warunkiem życia wśród mozi jest opa-
nowanie umiejętnośc

Komunikacja i Autoprezentacja

user profile picture

Zofia Zagórska

31 Followers

13

Udostępnij

Zapisz

Temat opracowany przy pomocy podręcznika do klasy 8 "Dziś i jutro", wydawnictwo - "Nowa Era".

 

8

Notatka

فهمهم Komunikacja i autoprezentacja 1. Jak skutecznie się porozumiewać. Niezbędnym warunkiem życia wśród mozi jest opa- nowanie umiejętności porozumiewania się. Komunikacja mię- dzyludzka odbywa się w dwojaki sposób: @zofia-zagorska - ка za pomocą słów werbalny niewerbaliny - za pomocą gestów, tonu głosu і шишикі W komunikacji muszą uczestniczyć osoby: 2. Reguty : Co najmniej dwie nadawca - wysyła informację (np. mówi ) odbiorca - przyjmuje informację (np. słucha) Reguły porozumiewania się: nadawca musi mówić wyraźnie i jasno formułować myśli odbiorca musi uważnie słuchać mówiącego i nie mu przerywać może rozmówcy powinni utrzymywać kontakt wzrokowy oraz obserwować swoje zachowania Komunikat werbalny i niewerbalny nie mogą być wzajemnie sprzeczne 3. Publiczne wystąpienia: Podczas wystąpień przed większym gronem osób ważne jest, aby prize - mawiający panował had emocjami. Musi skoncentrować się na przeka- zywanej treści oraz dostosować ją do wieku i wiedzy odbiorców. W sytuacjach występowania na forum ludzie często odczuwają TREME, czyli zdenerwowanie wynikające z faktu, że chcieliby jak najlepiej wypaść przed słuchaczami. 4. Dyskusja i debata 5. 6. 1) 2) 3) 4) 5) Wymianę zdań, której uczestnicy próbują udowodnić swo- je racje za pomocą odpowiednich argumentów, nazywamy DYSKUSJĄ. Zorganizowaną formą dyskusji jest DEBATA. Autoprezentacja AUTOPREZENTACJA- pierwsze wrażenie Kształtowanie wizerunku: atrakcyjnosi fizyczna Kompetencja, ale podobieństwo poglądów uzasadnione i nieprzesadzone pochwały i przysługi : wzajemna Sympatia. 7. Asertywność: bez wad To umiejętność wyrażania własnego zdania, uczuć, postaw w otwarty sposób.

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Więcej zabawy podczas nauki z nami

Ucz się od najlepszych studentów z pomocą 500.000 notatek!
Nawiązuj kontakty z innymi studentami i pomagaj im w nauce!
Zdobywaj lepsze oceny bez niepotrzebnego stresu!

Pobierz aplikację

WOS /

Komunikacja i Autoprezentacja

user profile picture

Zofia Zagórska

31 Followers

 فهمهم
Komunikacja i autoprezentacja
1. Jak skutecznie się porozumiewać.
Niezbędnym warunkiem życia wśród mozi jest opa-
nowanie umiejętnośc

Otwórz

Temat opracowany przy pomocy podręcznika do klasy 8 "Dziś i jutro", wydawnictwo - "Nowa Era".

Podobne notatki
Know Komunikacja i autoprezentacja wiedza o społeczeństwie klasa 8 thumbnail

57

1055

Komunikacja i autoprezentacja wiedza o społeczeństwie klasa 8

notatka z zajęć

Know Aktywność Obywatelska thumbnail

14

225

Aktywność Obywatelska

Notatki z działu "Aktywność obywatelska" - zakres podstawowy

Know Komunikacja i autoprezentacja thumbnail

1

23

Komunikacja i autoprezentacja

Notatka z wosu z tematu komunikacja i autoprezentacja

1

53

Podstawy porządku prawnego zakres rozszerzony

Podstawowe zagadnienia na sprawdzian; definicje, skróty. Napisane na podstawie podręcznika "W centrum uwagi 3", delikatnie zredagowane przeze mnie

Know Komunikacja i autoprezentacja thumbnail

0

5

Komunikacja i autoprezentacja

wos

Know Normy społeczne  thumbnail

0

1

Normy społeczne

Notatka z działu ,,Normy społeczne" opracowana na podstawie podręcznika ,, Dziś i jutro"

فهمهم Komunikacja i autoprezentacja 1. Jak skutecznie się porozumiewać. Niezbędnym warunkiem życia wśród mozi jest opa- nowanie umiejętności porozumiewania się. Komunikacja mię- dzyludzka odbywa się w dwojaki sposób: @zofia-zagorska - ка za pomocą słów werbalny niewerbaliny - za pomocą gestów, tonu głosu і шишикі W komunikacji muszą uczestniczyć osoby: 2. Reguty : Co najmniej dwie nadawca - wysyła informację (np. mówi ) odbiorca - przyjmuje informację (np. słucha) Reguły porozumiewania się: nadawca musi mówić wyraźnie i jasno formułować myśli odbiorca musi uważnie słuchać mówiącego i nie mu przerywać może rozmówcy powinni utrzymywać kontakt wzrokowy oraz obserwować swoje zachowania Komunikat werbalny i niewerbalny nie mogą być wzajemnie sprzeczne 3. Publiczne wystąpienia: Podczas wystąpień przed większym gronem osób ważne jest, aby prize - mawiający panował had emocjami. Musi skoncentrować się na przeka- zywanej treści oraz dostosować ją do wieku i wiedzy odbiorców. W sytuacjach występowania na forum ludzie często odczuwają TREME, czyli zdenerwowanie wynikające z faktu, że chcieliby jak najlepiej wypaść przed słuchaczami. 4. Dyskusja i debata 5. 6. 1) 2) 3) 4) 5) Wymianę zdań, której uczestnicy próbują udowodnić swo- je racje za pomocą odpowiednich argumentów, nazywamy DYSKUSJĄ. Zorganizowaną formą dyskusji jest DEBATA. Autoprezentacja AUTOPREZENTACJA- pierwsze wrażenie Kształtowanie wizerunku: atrakcyjnosi fizyczna Kompetencja, ale podobieństwo poglądów uzasadnione i nieprzesadzone pochwały i przysługi : wzajemna Sympatia. 7. Asertywność: bez wad To umiejętność wyrażania własnego zdania, uczuć, postaw w otwarty sposób.

Nie ma nic odpowiedniego? Sprawdź inne przedmioty.

Więcej zabawy podczas nauki z nami

Ucz się od najlepszych studentów z pomocą 500.000 notatek!
Nawiązuj kontakty z innymi studentami i pomagaj im w nauce!
Zdobywaj lepsze oceny bez niepotrzebnego stresu!

Pobierz aplikację

Knowunity

Dziel się wiedzą

Otwórz aplikację