W traktacie zauważamy brak zrozumienia treści, która została przedstawiona. W pierwszej części sprawdzianu, mamy do czynienia z chaotycznym układem słów, które nie tworzą zrozumiałego sensu. Widać tutaj brak struktury i logicznego uszeregowania myśli.
W kolejnych akapitach sprawdzianu, obserwujemy wyraźny zanik zrozumiałej struktury i spójności wypowiedzi. Sformułowania są niezrozumiałe, co uniemożliwia wydobycie sensu z tekstu. Zatem w zauważalny sposób odbiera to możliwość właściwego zrozumienia treści.
Ponadto, widoczne są liczne błędy w gramatyce, interpunkcji oraz składni zdania. Słowa i zwroty są używane w sposób, który uniemożliwia zrozumienie zamierzonego znaczenia. Brak zrozumienia tematu i chaos w prezentacji materii dodatkowo komplikują sprawę.
Całość tekstu wymaga gruntownej poprawy, by mogła być zrozumiała i spełniała swój zamierzony cel. Różnorodność błędów utrudnia odczytanie tekstu, a fragmentacja i dezorganizacja dalszej prezentacji sprawia, że całość jest niezrozumiała.
Następnie, w tekście brakuje konsekwencji w wykorzystaniu terminologii, co dodatkowo utrudnia jego zrozumienie. Fragmenty tekstu nie łączą się w spójną całość, co generuje dezorientację i utrudnia analizę treści.
W rezultacie, tekst wymaga gruntownej poprawy i usystematyzowania, by mógł spełniać swoje zadanie jako czytelny i zrozumiały materiał edukacyjny. Poprawienie błędów gramatycznych oraz usunięcie chaosu w prezentacji treści będzie kluczowe dla osiągnięcia tego celu.